♧강의목록1♧/POPs·Folk'S

팝송한글로해석 Top of the Worl

花受紛-동아줄 2013. 9. 7. 10:57

 

 

English POP group   Carpenters-Top of the World   Teacher:                                        
Such a feeling's coming over me

써쳐 필링스 커밍 오버 미   /내가그런기분을느끼고나니
There is wonder in most everything I see
데이스 원더 인 모스트 에블싱 아 씨 / 내가 보는 모든 것들에 경이로움이 있어요

Not a cloud in the sky 낫 어 클라웃 인 더 스카이   /하늘엔 구름 한 점 없고
got the sun in my eyes갓 더 선 인 마이 아이스  /내 눈엔 태양이 가득해요
And I won't be surprised if it's a dream
엔다 원비서 프라이집 잇처 드림  /그것이 꿈이라 해도 난 놀라지 않을 거예요
Everything I want the world to be에블싱아원느월투비 /내가 바라던 세상이
is now coming true especially for me
이즈나우 커밍트루이스페셜리포미  /지금 펼쳐지고 있어요, 특별히 나만을 위해서
And the reason is clear 엔더리즌이즈클리   /그리고 그 이유는 확실해요
It's because you are here잇츠비커스유아힐/그것은바로그대가여기에있기때문이에요
You're the nearest thing (a)to heaven that I've seen
요러 니어리슷씽카헤븐댓압신  /그대는 내가지끔껏 보아온 하늘같은 사랑이에요
I'm on the top of the world looking암온더탑오브더월룩킨  /난 세상 꼭대기에 서서
down on creation And the only explanation I can find
다운온크리에션앤디온니익스플레이네이션아이캔파인/세상모든것을 내려다보고있어요
Is the love that I've found ever since you've been around
이즈럽댓압 파운에버신습삔어라운/내가찾을수있는유일한해답은그대가여기잇은후로
Your love's put me at the top of the world
요럽풋미엣더탑오브더월드  /내가찾게된사랑이요그대사랑날세상의꼭대기에올려놓았어

 

 

Something in the wind does learned my name
썸띵 인더 윈드 더즈 런드 마이 네임    /바람 속의 어떤 것이 내 이름을 외워버렸어요
And it's telling me that things are not the same
엔 잇츠 텔링 미 댓 씽 싸 낫더세임   /그리고내게 사물이늘 그대로는아니라고 말하고있어요
In the leaves on the trees and the touch to the breeze
인더리브손 더 트리 샌더 터치 옵 더 브리즈   /나무의잎사귀에서그리고산들바람의감촉에서
Is a pleasing sense of happiness for me
이즈 어 플리진 센스옵 해피니스 포미        /내겐 행복이 유쾌하게 느껴져요
There is only one wish on my mind
데얼 온니 원 위시 온 마이 마인            /내 마음엔 유일한 한 가지 소망이 있어요
When this day is through 웬 디스 데이 이즈 쓰루        /그대와 나를 위한 이 날이 가고
I hope that I will find아 홉 댓 아 윌 파운드         /내일이와도그대와 나는
that tomorrow will be just the same for you and me
댓 투머로우 윌비 저스트 더 세임 포유 앤 미/늘 그대로이길바래요.그대가여기에있어준다면
All I need will be mine if you are here
올 아 니드 윌 비 마인 이퓨 아 히어/내가 필요로 하는 모든 것들이 내것이 될 거에요
I'm on the top of the world looking암 온더 탐 옵 더 월 룩킨 /난 세상 꼭대기에 서서
down on creation And the only explanation I can find
다운 온 크리에션 앤 디 온니 엑스필레이네이션 아 캔 파인드

/세상모든것을내려다보고있어요.내가찾을수있유일한해답은
Is the love that I've found ever since you've been around
이즈 더 럽 댓 아브 파운드 에버 신스 유브 빈 어라운드

/그대가 여기에있은 이후로 내가찾게된 사랑이에요
Your love's put me at the top of the world
유어 러브스 풋 미 엣 더 탑 옵 더 월드 /그대의 사랑이나를 세상의 꼭대기에 올려놓았어요

I'm on the top of the world looking암 온더 탐 옵 더 월 룩킨  
/난 세상 꼭대기에 서서
down on creation And the only explanation I can find
다운 온 크리에션 앤 디 온니 엑스필레이네이션 아 캔 파인드

/세상모든것을내려다보고 있어요.내가찾을수있유일한해답은
Is the love that I've found ever since you've been around
이즈 더 럽 댓 아브 파운드 에버 신스 유브 빈 어라운드

/그대가여기에있은이후로내가찾게된사랑이예요
Your love's put me at the top of the world
유어 러브스 풋 미 엣 더 탑 옵 더 월드 /그대의 사랑사랑이나를 세상의 꼭대기에 올려놓았어요