♧강의목록1♧/POPs·Folk'S

[스크랩] Marianne Faithfull - As tears go by

花受紛-동아줄 2013. 8. 12. 00:18

 

불현듯이 이 노래가 듣고 싶어서... 

 

 

Marianne Faithfull - As tears go by

 

 

        As tears go by   (눈물만 흘리며)

                  -   Marianne Faithfull -           

 

It is the evening of the day   어느 날 저녁 때 였어요
I sit and watch                나는 아이들이 놀고있는 모습을
The children play              바라보고 있었지요
Smiling faces I can see        아이들은  웃고 있었지만
But not for me                
나를 위한 웃음은 아니었어요

 

I sit and watch                나는 눈물만 흘리며
As tears go by                 멍하니 바라만 보고 있었지요
My riches can't buy everything 나는 가난뱅이랍니다
I want to hear                 어린이들이 부르는
The children sing              노래소리를 듣고 싶어요
All I hear is the sound        하지만 내게 들리는 소리란
Of raining falling             땅위에 떨어지는
On the ground                 
빗방울 소리 뿐이네요


I sit and watch                나는 눈물만 흘리면서
As tears go by                 멍하니 바라보고 있었지요
It is the evening of the day   어느 날 저녁이었어요
I sit and watch                나는 아이들이 놀고있는 모습을
The children play             
바라보고 있었지요


Doing things I used to do      예전에 내가 했던 놀이들인데
They think are new             그애들은 새로운 것인냥 생각하고 있나봐요
I sit and watch                나는 눈물만 흘리면서
As tears go by               
그 모습을 바라보고 있었어요
 

 

우라질 저작권 덕택에 음원을 올리지 못하고... 동영상 이해바람.

 

출처 : 사랑 과 꿈
글쓴이 : black silk 원글보기
메모 :