♧♪音樂♪ 오락♧/POP,칸.chan

My love, there s on-ly you in my life

花受紛-동아줄 2011. 10. 21. 22:00

My love, there s on-ly you in my life
The only thing that s bright
My first love, You re every breath that I take
You re every step I make
And I, I want to share all my love with you
No one else will do
And your eyes, your eyes, your eyes
They tell me how much you care
Oh yes, you will always be, my endless love
Two hearts, two hearts that beat as one
Our lives have just begun
Forever, I ll hold you close in my arms
I can t resist your charms
And love, oh, love I ll be a fool for you, I m sure
You know I don t mind Oh, you know I don t mind
Cause you, you mean the world to me
Oh, I know, I know I've found in you, my endless love
My endless love
Ah, and love
I'll be a fool for you I'm sure
You know I don't mind
Cause no one can deny
This love I have inside
And I'll give it all to you my love
My endless love 
[내사랑등려군]
    내사랑, 나의 삶 속엔 오직 그대뿐이에요 그대를 사랑한 것만이 내가 했던 가장 좋은 일이지요 나의 첫 사랑이여, 그대는 나의 숨결 그대는 나의 발걸음 입니다. 내 모든 사랑을 그대와 함께 나누고 싶어요 다른 어떤 이와도 나누지 않을 사랑을 그리고 그대 눈빛은 날 얼마나 사랑하고 있는 지를 말해 주는군요 그래요, 그대는 영원한 나의 사랑이랍니다 하나로 두근거리는 두 마음 우리의 삶은 이제 막 시작한 거랍니다. 영원히 그대를 내 품에 꼭 안고 있을 거예요 그대의 아름다움을 못 본 체 할 수가 없으니까요.. 내 사랑, 난 그대를 위해 기꺼이 바보가 되렵니다. 정말 아무런 거리낌 없이 그대는 나의 온세상이기 때문입니다. 나는 그대 안에서 끝없는 사랑을 찾아내었답니다. 아, 나의 사랑이여 그대를 위해 기꺼이 바보가 되렵니다. 정말 아무런 거리낌없이 그대만이 나의 단 하나뿐인 사랑이에요 아무도 내안에 자리한 이 사랑을 부인할 수 없으니까요 내 모든 것을 그대에게 드리리다 내 영원한 사랑이여.. [번역/진캉시앤]


2.6M-VBR'Live
鄧麗君등려군_Endless Love
最近更新时间:2008-10-26
与林子祥倾情演唱, 1982年10月 邓丽君为无线拍摄电视特辑时收录.
其他曲名 : 영원한 사랑이여..
[원창곡] Diana Ross_Lionel Richie
[등려군노래검색목록표'1250곡]☜등려군노래찾기

'♧♪音樂♪ 오락♧ > POP,칸.chan' 카테고리의 다른 글

"Summer Wine"  (0) 2011.10.21
Rain  (0) 2011.10.21
추억의 팝송 연속듣기   (0) 2011.10.21
Let It Be Me - Everly Brothers  (0) 2011.10.21
Before the dawn  (0) 2011.10.21