♧강의목록1♧/POPs·Folk'S

When You Told Me You Lov..

花受紛-동아줄 2008. 3. 22. 00:03

      When You Told Me You Loved Me / Jessica Simpson once Doesn't mean anything to me Come Show me the meaning of complete Where Did our love go wrong once we were so strong How can I go on? When you told me you loved me Did you know it would take me the rest of my life to get over the feeling of knowing A dream didn't turn out right When you let me believe that you weren't complete Without me by your side how could I know That you would go That you would run Baby, I thought you were the one? Why Can't I just leave it all behind I Felt passion so bright that I was blind Then Something made me weak Talking in my sleep Baby, I'm in so deep and you know I believed When you told me you loved me Did you know it would take me the rest of my life to get over the feeling of knowing A dream didn't turn out right When you let me believe that you weren't complete Without me by your side how could I know That you would go That you would run Baby, I thought you were the one Your lips Your face Something that time just can't erase Find my heart Could break All over again When you told me you loved me Did you know it would take me the rest of my life to get over the feeling of knowing A dream didn't turn out right When you let me believe that you weren't complete Without me by your side how could I know That you would go That you would run Baby, I thought you were the one 이제껏 어떤 것도 내겐 아무런 의미가 없어요 내게로 와서 완전한 사랑의 의미를 보여주세요 어디에서 우리의 사랑이 잘못됐던 건가요 한 때 우리의 사랑은 너무도 열렬했는데 그런데 난 이제 어떻게 지내야 하나요 당신이 내게 사랑한다고 말했을때 당신은 알고 있었나요 꿈이 현실로 나타나지 않는다는 사실을 알고서 그 실망감을 이겨내는 데는 남은 평생이 걸릴거라는 것을 당신 곁에 내가 없이는 당신의 사랑이 완전하지 않았다는것을 내게 믿게 했는데 설마 당신이 떠날거라는걸 내가 어떻게 알수 있었겠어요 그대여, 당신은 내 사랑이라 생각했었어요 난 왜 이리 그저 모든 미련을 저버리고 떠나지 못하나요 당신을 향한 나의 애정이 너무 강렬하여 난 눈이 멀었었던거예요 그후로 뭔가가 꿈속에서 한 말이 날 약하게 만들었습니다 그대여, 난 너무도 사랑에 깊이 빠져 있어요 나 당신을 믿고 있다는걸 알고 있지요 당신이 내게 사랑한다고 말했을때 당신은 알고 있었나요 꿈이 현실로 나타나지 않는다는 사실을 알고서 그 실망감을 이겨내는 데는 남은 평생이 걸릴거라는 것을 당신 곁에 내가 없이는 당신의 사랑이 완전하지 않았다는것을 내게 믿게 했는데 설마 당신이 떠날거라는걸 내가 어떻게 알수 있었겠어요 그대여, 당신은 내 사랑이라 생각했었어요 당신의 입술 당신의 얼굴 그 어떤 것도 시간이 흐른다고 해서 지울 수 없는 것들이예요 나의 마음은 다시한번 상처를 입겠지요 당신이 내게 사랑한다고 말했을때 당신은 알고 있었나요 꿈이 현실로 나타나지 않는다는 사실을 알고서 그 실망감을 이겨내는 데는 남은 평생이 걸릴거라는 것을 당신 곁에 내가 없이는 당신의 사랑이 완전하지 않았다는것을 내게 믿게 했는데 설마 당신이 떠날거라는걸 내가 어떻게 알수 있었겠어요 그대여, 당신은 내 사랑이라 생각했었어요
. When You Told Me You Loved Me / Jessica Simpson

'♧강의목록1♧ > POPs·Folk'S' 카테고리의 다른 글

I`ll meet you at midnight  (0) 2008.03.28
Hold me for a while  (0) 2008.03.25
추억의pop  (0) 2008.03.19
섹쉬하고 상큼한 댄스음악  (0) 2008.03.19
[스크랩] 블루스 모음 1집/Love  (0) 2008.03.04