♧♪音樂♪ 오락♧/POP,칸.chan

One Summer Night / 진추하 & 아비

花受紛-동아줄 2010. 4. 3. 21:22


one Summer Night / 진추하 & 아비 (陳秋霞 : Chelsia Chan)

♬ one Summer Night / 진추하 & 아비 (陳秋霞 : Chelsia Chan) one summer night the stars were shining bright one summer dream made with fancy whims that summer night my whole world tumbled down I could have died, if not for you Each night I'd pray for you my heart would cry for you the sun won't shine again since you have gone each time I'd think of you my heart would beat for you you are the one for me Set me free like sparrows up the trees give a sign so I would ease my mind just say a word and I'll come running wild give me a chance to live again Each night I'd pray for you my heart would cry for you the sun won't shine again since you have gone each time I'd think of you my heart would beat for you you are the one for me 한 여름밤 별들은 밝게 반짝이고 있었지요 어느 여름날 꿈에서는 환상적인 일들을 했었지요 그 여름밤에 나의 세상은 무너져 버렸어요 그대가 아니었으면 나는 아마도 죽었을 거예요 나를 자유롭게 풀어줘요 저 나무위의 참새처럼 내 마음이 편해질 수 있도록 신호를 보내줘요 단 한마디만 해줘요 그러면 나는 당장 달려올 거예요 다시 살아갈 기회를 줘요 매일 밤 나는 그대를 위해 기도를 해요 내 마음은 그대를 위해 울지요 그 태양은 다시 빛나겠죠 그대가 떠난 후 내가 그대를 생각할 때마다 나의 가슴은 그대 때문에 두근거려요 그대는 내 사람이기 때문에 나를 자유롭게 풀어줘요 저 나무위의 참새처럼 내 마음이 편해질 수 있도록 신호를 보내줘요 단 한마디만 해줘요 그러면 나는 당장 달려올 거예요 다시 살아갈 기회를 줘요 매일 밤 나는 그대를 위해 기도를 해요 내 마음은 그대를 위해 울지요 그 태양은 다시 빛나겠죠 그대가 떠난 후 내가 그대를 생각할 때마다 나의 가슴은 그대 때문에 두근거려요 그대는 내 사람이기 때문에