♧♪音樂♪ 오락♧/POP,칸.chan

Take me home country road

花受紛-동아줄 2010. 1. 11. 22:50

 
 

 

 

이미지를 클릭하면 원본을 보실 수 있습니다.

 

 

Take me home country road

Foster & Allen 
거의 천국과 같은 나의 고향산천 푸른 산등성이 사이로 강물이 유유히 흐르는 나무보다는 더 오래고 산보다는 덜 오래된 그 곳에서, 나의 얘기들은 바람처럼 자라났지요.. 시골길 나의 집으로 데려다 줘요 내가 있어야 할 그 곳 엄마 품 같은 나의 고향산천 시골길아 나를 집으로 데려다 주려마.. 나의 모든 추억은 그 곳 고향 주변에 묻혀 있어요 세류에 물들지 않은 순박하고 인심 좋은 이웃들 삶은 점점 어둡고 힘겨워만 지고 집에서 빚은 막걸리 한 잔 술에 내 눈에는 어느새 눈물이 아침에 눈을 뜨면 나는 고향이 부르는 소릴들어요. 라디오가 멀리 떨어져 있는 나의 고향 소식을 전해 주는군요 차를 타고 길을 따라 달려가면서 나는 생각하네 요즈음 고향엘 한 번 다녀 왔어야 했는데 Almost heaven, West Virginia, Blue Ridge Mountains Shenandoah River. Life is old there, Older than the trees, Younger than the mountains browin' like a breeze. Country roads, take me home To the place I belong: West Virginia, mountain momma, Take me home, country roads. All my memories gather round her, Miner's lady, stranger to blue water. Dark and dusty, painted on the sky, Misty taste of moonshine, Teardrop in my eye. Country roads, take me home To the place I belong West Virginia, mountain momma, Take me home, country roads. I hear her voice, in the morning how she calls me, Radio reminds me of my home far away And drivin'down the road I get a feelin' I should been home yesterday, yesterday Country roads, take me home To the place I belong West Virginia, mountain momma, Take me home, country roads. Country roads, take me home To the place I belong West Virginia, mountain momma, Take me home, country roads. Take me home, country roads.


이미지를 클릭하면 원본을 보실 수 있습니다.